Saya kembali ke alam blogger

Hahaha...hampir setengah tahun aku tidak meng"update" blog.. yea,semester lepas agak sibuk sampai tidak tahu hendak cakap apa...Tetapi tidak mengapa, hidup diteruskan jugak... hehehe... aku baru sahaja "update" blog layout ok x?hahaha.....makin simple...Tahun Baru Cina baru lepas..hehe...angpau mcm tu jer la...jgn tanya nak angpau yea..nanti aku bagi penampau baru tau...hahahahah..... k la..nak kongsi sikit dalam photography yang aku berkecimpung lebih 3tahun sudah...pejam celik,pejam celik..da 3thn...hahahaha....kini aku kembali mengunakan film photography...ahaks...ramai yang katakan aku kolot(kolot2 pun ada lebih daripada 10 orang otai menggunakannya juga termasuk photography profesional) hahaha... yang kolot org yang cakap...hahahaha..... apa pun aku tak kisah la sgt.. seni ini luas....terpulang mcm mana nak nilai..tetapi aku ingin pesan,kalau kau rasa hebat,ada org yang lagi hebat,kalau kau kaya,ada lagi org yang lebih kaya...Tuhan ini adil dan saksama..dan biarlah kita berada kesederhanaan....



Always make revision and experiment by yourself, don't wait other to feed you

My Film SLR Nikon FM2, Olympus OM10 and Pentax ME(SE)




0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants