cerita tentang aku.....

Jika saya diberi peluang untuk ke masa dahulu,aku ingin bersamamu,dan terus-terang dengan kamu...susah aku ingin melupakanmu..aku sayang padamu...aku cinta padamu....tp musnah dengan satu kesalahan kecil....maaf..aku x sempurna...

Aku tidak mengharap apa2 dari kamu,aku hanya kau tau yang aku sayang sangat kat kamu...kamu penting dalam hidup aku,dalam memberi semangat dan rohani....aku faham diriku ini tak sempurna...tapi aku cuba mengambil hati k...amu,jaga kamu....kenapa kau masih macam ni??walaupun kau cakap dah maafkan aku...aku rasa lain...

Aku janji dengan kamu,aku tak mahu melukai kamu lagi....aku sayang padamu,kenapa kau dingin dengan aku??Dosa besarkah aku??layak kah kau hukum aku macam ni??walaupun kita berpisah menjadi kawan baik??apa makna semua ni?atau kamu sudah mempunyai orang lain?aku sedih dan tidak sangka akan menjadi macam ni..berikan aku peluang untuk menyayangimu dan mencintaimu.

Hari demi hari..aku menghitung hari,untuk kamu kembali seperti dulu...aku mahu kita mesra seperti dulu..aku faham diriku dan dirimu...mungkin aku bukan terbaik dalam dirimu....mungkin dia lebih baik dari aku...ak...u rela melepaskanmu untuk kebahagian kamu daripada kamu mengikut aku dengan kesedihan..

Ku harap kamu selalu gembira dengan dia...kita masih kawan baik,jangan kamu risau tentang aku...aku akan harungi ongak dalam kehidupan dengan tabah dengan sabar...dan akhir sekali aku ingin kata: saya masih mencintai kamu ...dengan tulus hatiku..biarpun impian telah hancur....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants