Lumrahnya....

aku tak tahu mengapa aku rindu ,inginku curah tetapi rasa malu ,cubalah engkau mengerti isi hatiku ,didalam diam aku mencintai mu.. kuharap kau faham perasaanku ,yang kini dilamun rindu padamu ,sesungguhnya aku telah jatuh cinta.. oh indahnya bila bersamamu....

Sebenar nya kau masih ku sayang,Biarpun tak dapat bersama,Kau masih ku rindu seperti waktu dahulu,Aku mengharap agar kau mengerti curahan rasa ini…

Jika engkau sedang hidup bahagia,Jangan kau lupakan diriku,Yang terdampar kesepian,Ku dilambung ombak rindu yang hanyut dalam kelemasan…

Mengapakah aku masih menunggu dan masih menagih kasih mu,Diri mu dimana Cuma aku yang terusSabar menanti mu tanpa jemu…

Dulu kau menumpang kasih,Lalu ku beri harapan sekelip mata kau berubah
oh begitulah lumrahnya percintaan…

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants