Terungkap Maksud Dalam Gambar.

Kali ini aku tidak akan post hasil gamba aku tetapi aku harap para pembaca dalam lihat dan menghayati photo-photo di bawah ini.Photo-photo yang diambil oleh jurufoto Profesional di Chernobyl, Ukraine 25 tahun selepas Tragedi Chernobyl. bandar ini dah jadi bandar hantu. binatang pun tak mahu bertandang di bandar ini. Tragedi Chernobyl ini adalah kebocoran logi nuklear di ukraine. disebabkan radiasi,maka kawasan tersebut menjadi kawasan "hantu"

Terfikir,negara kita agak kecil dan kini nak buat 2 logi nuklear di negara ini. Menurut sumber geologist,negara kita tidak sesuai untuk bina logi nuklear dengan keadaan tanah yang tidak sesuai. Ingat,Tuhan cipta kita adil,jika ada kelebihan mesti ada kekurangan. Sebab itulah negara kita mempunyai telaga minyak yang banyak,tetapi tanah kita tidak sesuai untuk bina logi nuklear.Tuhan Maha Adil..ingat wahai pemimpin,jangan disebabkan kerakusan.rakyat menjadi mangsa. Di padang masyar nanti tgk lah mcm ne akan disoal nanti....















Aku harap, 1 hari nanti aku tak kan ke Kawasan Industri Gebeng untuk mengambil gambar-gambar serupa akibat kecuaian pemimpin tertinggi KERAjaan Malaysia.(Topeng Perak Unmasked)
Aku juga sokong statement tu.jangan disebabkan nak rembat duit rakyat, semua lancar dan buat sahaja..ingat kesan sikit.

sumber:: Topeng Perak Unmasked.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants