Top 10 Landscape Photography

Jiwa aku dalam photography lebih kepada lanskap. Aku suka tengok benda-benda hijau ciptaan tuhan..binatang..pokok-pokok...siyes..entah kenapa...Tambahan juga,kalu suruh ak duduk diam-diam kat tepi pantai 2jam pon aku rela dulu...entah...benda-benda alam memang tenangkan hatiku ini....aku sayang kepada alam...indahnya ciptaan tuhan ini....kali ni aku share sikit lanskap photography dan pengalaman aku dalam lanskap photography....lens kena pandai pilih,aperture kena jaga.ISO kena jaga..gear tambah lak,ada ND400,ND8 memang terbaek ar....semester ni aku xada masa lak nak p shoot nih..member lak asyik sibuk..haizz..nak ajak pon susah..p sorang2 tkt kena rompak...xpelah.....sabor je la.... meh layan gambar .....gamba terbaek dalam landskap.





p/s:: cantik kan....bila la aku nak sampai tahap mcm diorang....jazzzzzz...photography ni selalu kena keluar..dapat ilham baru....mudah-mudahan semester depan aku nak jalan kat area penang ngan perak lak...old town....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants