1000 kata dalam gambar?

1000 kata dalam gambar? atau A thousand word in a picture.. itulah hidup aku sebagai part time photographer. aku bukalah hebat seperti orang lain,cuma aku suka mengambil gambar untuk diri aku dan berkongsi bersama sahabat aku. Mengambil gambar bagi aku seperti kita menghentikan masa pada sesuatu situasi dalam bahasa inggeris capture the moment,the moment that give inspiration to tell the story.Namun tidak ramai yang mengetahui erti sebenar seorang fotografi,adakah kita pegang camera sahaja kita dikira seorang fotografi? Aku ingin mengambil kata-kata seorang Otai,yg juga sifu aku "Seorang mempunyai kamera belum tentu pandai berkarya" Aku seorang  yang suka lihat gelagat gelagat manusia di sekeliling aku,ada yang lucu,ada yang menarik...di situlah aku mencari ilham untuk terus mengambil gambar






0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants