Abang aku tersayang

Cuti tgh semester dah mula,walaupun cuti,aku masih sibuk dengan kerja aku....tak ada ruang untuk pergi mana-mana..apapun pentingkan yang lebih penting....aku fokus dalam thesis aku dan dunia foto aku..mencari ilham katakan...hahaha...cuti ni sambil duk jaga kedai ayah aku,baca journal la jugak(mcm tak percaya lak aku) buat analisis,pastu keluar ngan member ambil gambar...mcm2 lagilah....bila aku balik rumah,ada khabar baik rupanya, abang aku nak kahwin...ahaha..memang patut da pun kahwin.....cepat2 la kahwin,nak rasa jadi bapa saudara gak...da kawan2 aku kebanyakkan da rasa..hahaha..faham2 jer lah yea....mlm td, masa duk borak2 ngan family pasal kahwin abg aku tiba-tiba aku diajukan oleh nenek aku dan mak aku, aku ni da berpunya ke belum? hahaha.....aku tak tahu nak jawab mcm ne,cuma boleh bagi tahu belum sampai seru lagi....(sebenar susah nak lupa kisah lama)..tak mengapa....aku bukan demand atau apa,siyes..aku belum bersedia lagi...mudah-mudahan....hahahaha......apa pun tahniah buat abang aku yang tersayang(tak pernah luah depan2)wakakaka......God always give us the best thing,although we felt that was bad thing to us.


0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants