Allah ampunilah para sahabatku

Ya Allah ampunilah para sahabatku,yang tidak menjalani sepenuhnya tanggungjawab sebagai muslim.Ya Allah,aku kesal hidup di dunia ini tanpa melakukan tanggungjawab yang penuh diamanahkan dari mu Ya Allah..Aku betul-betul kesal.Dalam bulan yang mulia ini,Aku dapat lihat banyak ragam manusia dalam menjalani ibadah puasa.Dari golongan hawa hingga golongan adam.Golongan hawa diberi sediki pengecualian dalam mengerjakan ibadah puasa ni,tetapi apa yang dilihat sebaliknya golongan adam lebih dari itu,Kita harus ingat dunia semakin pendek,masa semakin Suntuk,kenapa kita harus melakukan perkara yang melanggar hukum Allah swt.Dalam ramadhan inilah yang kita bertaubat,melakukan amalan baik.Aku betul-betul kesal hidup di dunia ni..
Ya Allah,Aku sekali lagi pohon pada kamu,ampunilah dosa-dosa sahabatku,
berikan mereka cahaya, Ya Allah aku tau aku hanya manusia kedil,
aku hanya dapat memohom keampunan dariMu ya Allah..
Ya Allah..Ampunilah Kami...

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants