Apa dosa aku?

Apa dosa aku Ya Allah??
Aku hanya manusia yang hamba kepadaMu,
Aku bertaubat Ya Allah
Mengapa Aku diuji dengan dugaan ini Ya Allah?
Aku berdoa dan mohon dariMu Ya Allah,
Terangilah Hati ini Yang Gelap Ini.
Ya Allah,Ampunilah aku ini,
Aku betul-betul menyesal,
Aku hanya hidup dengannya,
Aku tidak mahu melukainya lagi.
Ya Allah inginku sujud padaMu,
Anmpunilah Aku,,Amin

" Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia baik bagimu. Boleh jadi kamu menyayangi sesuatu, padahal ia buruk bagimu. Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui.."

Surah Al-Baqarah Ayat216

2 comments:

Unknown said...

i like diz!
thumb up! :D

nicholas chuah said...

hehehe..
pandai tak chua tulis..
hehehe...
i will do my best..hehehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants