Melukut di tepi gantang

Aku hanya insan yang lemah,biasa,tidak terdaya...aku tahu diriku makin dalam kesedihan,aku sendiri pun tidak tahu kenapa...kini orang yang ku sayang akan pergi sambung belajar,aduh...lagi sedih aku..bukan apa..memang makin jauh...aku mengakui aku amat sayangkan dia..tetapi aku tidak reti menunjukkan aku sayang pada dia..aku Ego,maafkan aku buat diriku dan untuk dirimu..maafkan saya sangat...sudah tidak tahu apa yang aku ingin luah kan....Wahai insan bernama Nur Hafizah...Adam minta maaf selama ni Adam menyusahkan Fiza,Adam minta maaf kerana marah Fiza..Sebenarnya Adam tidak tahu berkomukasi dengan Fiza..Adam Pentingkan diri sendiri..Bila Fiza ingin sambung belajar,Pertama Adam begitu gembira kerana kejayaan Fiza..Selepas itu,barulah Adam tahu,yang Adam akan hilang seorang yang Adam sayang dan Adam Cintai...Dan akhirnya Adam sedar yang perjalanan hidup ini banyak dugaan banyak cabaran,tetapi adam tidak gentar menghadapinya..Adam akan belajar juga dengan bersungguh-sungguh.

"Perjalanan yang masih panjang menagih seribu pergorbanan,tiada kemenangan melainkan berkat dari Allah swt."(Al-Imran :126)
Fiza,buat yang terbaik untuk diri kamu,untuk cita-cita kamu sendiri bukan untuk keluarga kamu..Buat keputusan demi diri kamu,ingat kepada Allah sekiranya timpa masalah...ada masalah boleh cari Keluarga Fiza,Sahabat Fiza,Adam....Ok lah fiza..harap-harap fiza dapat sesuaikan di sana...

Ya Tuhan,kuatkan diriku ini,semamangnya diriku ini banyak kelemahan dari segi mental dan rohani,Ya Tuhanku sesungguhnya engkau Maha Segalanya,ampunilah dosa-dosaku,kuatkan sahabat-sahabatku dan diriku ini di dunia dan bakal di akhirat..Amin,Ya-rabal Alamin

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants