Selamat Tinggal

Selamat tinggal inginku ucapkan kepadamu,tetapi tidak ku kesampaian untuk mengucap dua perkataan tersebut.Bermula kisah kita pada masa tiga tahun yang lepas kan?Masih ingatkah tentang masa tu?Gurau senda,hehehe...pada masa itu kita mengenali antara satu sama lain..Dan sejak hari itu,kita selalu berhubung..tidak kira masa dan tempat...Diriku sangat mengambil berat kamu,bukan berat badan ye..hehe...risau dirimu,selalu sakit...Apatah lagi kini kamu ingin meninggalkan aku dan berada di jauh daripada mataku...ku sayang pada mu Nur Hafizah..Aku tidak reti bercerita ,tetapi aku tahu hati aku ini...pahit manis bersama-samamu akan ku ingat sampai diriku dicabut nyawa oleh Malaikat..Apapun lagu dari Wali-Egokah Aku Khas untuk dirimu..semoga berada di luar sana ,selalu sihat,selalu mengingatiNya,jangan terlalu ikot emosi,Jangan ikot Budaya yang bertentangan Islam...Dan Akhir sekali,Adam....adam akan selalu bersamamu.....Ok...jangan la menangis...Adam akan melawat Fiza ye...selalu senyum =P tgk bawah..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Khas untukmu..Muackss

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants