AKu kembali menulis



ahaks..sekian lama aku tidak menulis kisah aku..agak sibuk la semester ni..huhu...bukan apa la..bercita-cita besar dan ingin mengejar cita-cita dulu..hikhik...hehehe...k la..sebenarnya banyak yang berlaku sebelum ni..termasuk dalam soal-couple-couple ni...*wek wek.....hahahaha....

sebenarnya aku sedar,sebab apa kita nak bercinta-cinta ni atau bercouple-couple ni??hahaha...apa yang tujuan sebenarnya...sebab lelaki memang pandai tunjuk kasih sayang??atau perempuan terlebih nafsu nak jatina lain untuk dibelai dengan kasih sayang dari laki?ahaks..kelakarnya...

secara jujurnya aku juga ada yang meminati seseorang namanya....erm biarlah jadi rahsia dan secret admire...ahaks....aku dalam cinta ni memang fail ar...xtahu kenapa...kalu ley campion mcm dalam arena sukan taekwondo aku xper ar...tp dalam soal perasan entah ar....tp aku ni cepat dan suka memahami orang...hahahhaa....kelakor2.....

aku nak ckp aku ni hensem..memang fail la..kalu nak cakap aku pandai,boleh la bersaing dgn org lain..kalu nak ckp aku kaya,tak tahu la..tu rezeki masing2....hehehe...kadang-kadang aku jenis pendiam..xsuka cakap banyak atau bergaul dgn org lain..aku ni suka duk bilik je,bersama dengan laptop kesukaan...ahaks....xpelah...

k la balik ke aweks..aku memang sayang dia...tp aku tau dia ada masalah..so aku malas ar nak kaco dia...biarlah dia selesaikan dgn diri sendiri...aku memang sentiasa dgn dia....kalu dia ada masalah,aku boleh tolong memang aku tolong...bukan pe,da "sayang"katakan..ahahaha....nak muntah weh.....

tp apapun sebelum nak balik aku sempat agi nak kuar ambik gambar dengan sifu aku-sopi ahamad...aku tau dia nak ajar aku bukan sahaja ambik gambar,tp pandai perancangan...hehehe....k la,layan gambar kat bawah lak...




gambar ni....salah edit..adeh....sorry sifu.....

i believe i can jump...miahahhaa

walaupun sudah tua tetapi nenek ni tetap cergas seperti org muda...

walaupun sudah merdeka tp kadar kemiskinan makin meningkat....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants