Thanks D40,Welcome D90

Sekian lama D40 berkhidmat untuk aku,kini ku terpaksa melepaskan dia.Agak sukar aku melepas D40 kerana dia memberi jasa yang banyak dalam bidang photography.Aku agak sayang kan dia,namun sekarang aku perlu lepaskan dia kerana aku terpaksa mencari yang lain untuk lagi meningkatkan kemahiran aku...maafkan aku D40..Jasamu tetap dikenang..kau ibaratkan isteri pertama yang selalu setia bersamaku..dan ku juga perlu khidmat kamu pada masa akan datang-mungkin....

D90 kini sedia berkhidmat denganku...dan kini aku perlu khidmat dia..selamat datang D90 ke hidupku yang bakal menggunakan khidmatmu..aku tidak lagi mengenalimu...kini ku cuba memahamimu untuk hidupku yang akan datang...

.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

::p/s::hehhe...sape nak outting bagi tau saya ye....=P

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants