Denai hujan teringat dia

Sudah tiga hari memasuki semesta yang baru..semesta ini agak susah berbanding semesta yang lain.Tetapi mudah-mudahan ak dapat menghadapi dengan tabah dan sabar.

Baru je masuk kampus,hujan asyik turun memberi rahmat kepada bumi yang ku cinta ini sebelum kembali kepada musim kemarau yang akan datang lagi.Yea hujan memberi ispirasi untuk aku menulis di laman blog ini yang agak aku telah meninggalkan buat seketika kerana untuk mengubati hati yang agak terluka-Arrhh tidak mengapa...hidup kena teruskan jugak..

Hujan telah memberi ilham untuk ak menulis di sini,di sini ak meluahkan segala-galanya tidak kira waktu dan tempat ak berada...kini akan ak fokuskan dan mengasah balik ak menulis di sini...terpengaruh dengan media massa yang lain sehingga ak melupakkan blog ini. tidak mengapa,kini ak kembali kepada dia....dia lah tempat aku berkongsi,dia lah terbaik untuk aku....

Selepas SPM ak lupa akan bakat ak yang mempunyai idea yang banyak dalam penulisan..mungkin ak malas berbicara semasa ak di tingkatan enam. Sebenarnya ak seorang yang agak sensitive,manja, baik hati.itulah mulut dari seorang Cikgu ak semasa ak berada di sekolah..Mungkin betul apa yang dikata-kata olehnya.

tidak ramai yang faham isi hati ak,termasuk keluarga ak,apa yang ak hendak,bukan ak yang lahirkan diuruskan kesemuanya..ak tau keluarga ak memberi terbaik untuk ak,ak berterima kasih kepada mereka..

Hidup kita tidak sentiasa indah,dan indah tidak semestinya seperti syurga.Walaupun sekejap dia dapat memberi memory yang indah kepada seseorang.Biarlah ak hidup secara bersendiri tanpa dia. itulah yang terbaik untuk dia, mungkin ak bukan terbaik untuk dia, dan pemilihan dia adalah terbaik untuk dia sendiri....

kini ak akan kembali menulis di sini...bersama media maya ak....sekian....


adik angkat ak semasa bakti siswa....

.
.
.
.
.
Opppssss...
.
.
.
.
.
On the way balik dari Jeli
.
.
.
.
.
.
.
usah pandang OKU sebelah mata,kerana aku juga salah seorang...

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants