Surat untuk Masha

Kepada Masha::

Apa khabar Masha?semoga kamu di sana baik-baik sahaja. Banyak kenangan manis bersama kamu. Memberi memory yang indah kepada ku. tetapi sejak ini, kita semakin jauh,jauh meninggalkan aku dan kamu sampai agak dingin. aku tau diri aku bukan terbaik ,tetapi aku cuba buat yang terbaik untuk kamu.Aku sayang kepada kamu...tiada ada kata yang ingin ku sampai lagi selain minta maaf dan terima kasih kepada kamu. Sudah pasti kerana kamu memberi erti dalam hidup aku yang sempit ini...aku harus pergi,bukan meninggalkan kamu...tetapi hanya terlepas darimu..Jika kamu yakin dengan aku.memang ini cara yang terbaik untuk dijalankan....

luka yg tak terasa. mengalir darah yg tak bewarna. bagai jeritan tanpa suara. tangisan dalam ketawa. sedu sedan menjadi syair cinta. terasa ingin ku sentuh bayanganmu. walau hanya seketika cuma. agar hilang rindu dan dahaga. agar pulih semangat kasih dan mesra seperti baru kenal cinta..
Agak pasrah ku ingin tinggalkan kamu...luka yg kau cipta sukar untk maafkn mu...tp apa daya ku...tidak sebaik dia...tidak sekacak dia..tidak setampan dia...

Sekian

Dari hati yang hancur...


0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants