Andai Ku Mati

Andai aku mati
Jangan kamu bersedih
Andai aku mati
Kebumikanlah aku sebaik-baik
Andai aku mati
berdoalah untuk aku dalam oranng-orang terbaik
Andai aku mati
Ampunilah dosa-dosa aku
Andai aku mati
Bawalah diri kamu,
ke tempat yang lebih baik
Andai aku mati,
Jangan kamu menangis....

Hidup ibarat laut yang sukar diduga. Sekejap pasang, sekejap surut. Sekejap tenang tidak lama kemudiannya bergelora. Mungkin itulah gambaran kehidupan kita. Ada naik dan turun. Ada elok dan ada sebaliknya. Kadang-kadang, kehidupan kita ibarat layang-layang yang putus talinya, hilang arah tujuan. Terkapai-kapai, berkelana ditiup angin jatuh entah ke mana mengikut nasib.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants