Ragam-ragam

lama sudah aku tidak menulis sini...betul-betul sibuk...nak bershooting pon susah..pening2...hati tgh gian nak menembak..owh tidak apa lah..nak buat mcm ne..sibuk tul...dengan laptop lama aku yang rosak begitu lama(satu minggu je kot)haha..lepas tu terpaksa aku gadaikan wang simpanan aku(sedih sgt) untuk beli laptop baru...xpelah demi masa depan juga..nanti xbeli laptop assignment xsiap lak...hehehe.....kena berjimat la lepas ni...adeh...xpe2....hidup kena teruskan...ragam manusia...hahaahaha....bila kena sendiri baru nak berjimat..kalu tak hampeh...

sepanjang bulan yang lepas memang macam-macam berlaku...huhuh...sabar je la wahai manusia....nak buat mcm ne....hadapi dengan tenang ye manusia...bukan pilihan raya kat tenang(johor) tau...hahaha....cakap sal politik..dalam dua bulan ni pon ak da naik giler..haha....sabar2....yea sabar la ni...dulu berjanji xkan berpolitik..tetapi serius...hidup kita memang perlu ada politik..ok..xnak citer sal politik dulu...heheheh.....

Harrr....aku baru teringat satu cerita...dua tiga hari yang lepas...aku menyanyi tau(tapi kumpulan) ada duta jepun datang..geng aku apa lagi..nyanyi jela...tapi hari tu penuh dengan kelas...kena lak pergi kelas...lepas tu aku hantar la SMS kat Si Dia....."dear very exhausted..can i skip class" lepas tu dia msg...."i yang penat ni pon xponteng kelas!!!" hahaha.....so terpaksa la i pergi(biasalah dengar cakap .........*korang isi jela).... hahaha......kelakar kan dia...tetapi serius...aku sayang dia....huhuh....dia segan,aku pon segan ngan dia..hehehe..xpe2....permulaan jep...bukan ada pe2 lagi kot..InsyaAllah dengan keizinanNya...hehehe.....

Minggu depan da nak raya....baju raya xbeli lagi...hohoho..pening2..macam ne nih...baju raya xbeli lagi nih..xyah raya je lah ye mak...hehehe.....=P tapi nak ang pau...hahaha....da pokkai da nih,,,huhuhu...

::p/s:: ni la ragam aku....hahaha...sempoi je kan nak hidup...buat pe duk pk2....mungkin hati aku sudah berpunya kot..sbb tu rasa bahagia jep...hahaha..Dear...sorry yea...hehehehe......

LAST aku ingin mengucapkan GONG XI FA CAI,Selamat Tahun Baru Cina..Maaf Zahir dan Batin

1 comments:

Anonymous said...

confius sikit.. emm.. kamu muslim eh?

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants