Senyum Sepanjang Masa

Lama saya tidak menjejaki alam bloger dahulu saya tegar menulis di sini...sekarang ku ingin menulis di sini lagi...ahaks...

Haizz,pejam celik pejam celik da nak habis belajar da...bukak sem baru ni saya da jadi Mahasiswa Tahun 4...ahaks...rasa da tua da...banyak kenangan manis dan pahit dan pahit itu sentiasa akan menjadi manis... walaupun aku ada masalah,aku tetap dengan senyuman aku ni...tidak kira dan masa...hikhik apapun best cuti 2bulan ni...=)

Nak jadikan cerita dalam dua bulan ni,aku menemui seorang yang aku betul-betul sayang...yea aku bukan senang nak jatuh cinta. selepas aku pisah dengan gadis idaman aku sebelum ini,aku berjanji aku tidak akan terbuka hati untuk menyanyangi seseorang.. namun Tuhan Maha Esa,membuka hati ku ini dengan dia..Entah kenapa aku merapati dia..semakin lama semakin sayang dekat dia..

Hari ni aku buat kesilapan,yea memang salah aku,secara jujur aku tidak terniat pun ingin menipu dirinya. Aku tidak sihat sepenuh disebabkan keracunan makanan tetapi setelah aku sihat sedikit aku ingin pergi latihan Taekwondo.Dengan itu aku tanya padanya adakah aku keluar,yea sememangnya aku tahu dia sayang aku dan tidak memberi aku keluar kerana takut aku terjadi apa-apa...Oleh itu,aku curi2 keluar td dan pergi latihan tersebut.Namun dia mengetahui aku telah menipunya bahawa aku duduk dirumah sedangkan aku pergi latihan...

Tidak pernah aku melihat dia marah mcm ni,dan ini kali pertama...serta aku berjanji akan jujur sebaik-baiknya dgn dia lain kali...maafkan aku sayang....aku faham kamu ingin ku sihat...aku faham kamu sentiasa mengambil berat....terima kasih segala-galanya...aku sangat mencintaimu...JOM kahwin sayang =P

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants