Tidak Mengapa...saya faham



tidak mengapa jika kamu memilihnya...saya faham,kamu masih mencintainya dariku....saya hanya sementara..segala-gala perancangan hanya di tangan Tuhan dan DIA yang menentukannya. Jika saya hanya tempat kamu untuk hilangkan bosan kamu,hilangkan kesunyian kamu,saya tidak kisah. tetapi bila saya memilih kamu,kerana saya ingin jadikan kamu sebagai isteri saya.bukan hanya teman untuk hilang bosan atau kesunyian. hahaha...saya faham..dan faham....antara saya dan dia,akhirnya saya tahu kamu juga memilih dia....kalau kamu betul-betul cintai saya,berani kerana benar,berani untuk mencari kebahagiaan kamu sendiri bukan orang lain yang menentukan kebahagiaan kamu melainkan Allah swt..

Bersabarlah. Kau berhak dicintai dan mencintai, Allah pernah berfirman bahawasanya Dia menciptakan kita berpasang-pasang. Mungkin kini bukan masanya yang tepat, tapi esok atau lusa, mungkin cinta itu menjadi milikmu, dan hanya Dia yang lebih tahu. Cinta itu sakit mungkin kerana tiada redha Allah. Tunggulah. Moga cinta bahagia akan datang, cinta yang diberkati-Nya. InsyaAllah. Ia pasti menjadi milikmu. Bila Allah mengizinkannya.....

saya tidak seharusnya muncul di hidup kamu,tidak harus mengenal kamu..tetapi ini apa,kerana ini adalah takdir. Segala yang berlaku mesti ada sebab dan mempunyai alasan.. terima kasih....

Tidak perlu mencari secantik Balqis,andai diri bukan sehebat Sulaiman,tidak perlu seteguh Ibrahim,andai diri tidak sekuat Hajah..Mengapa mengharap teman setampan Yusuf,jika kasih tidak setulus Zulaika..mengapa didamba teman hidup khadijah andai tidak sesempurna Rasul...


0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants