Bingung

Bulan April memang memenatkan aku..Namun aku tidak pernah merugut sekali pun kerana inilah lumrah kehidupan seseorang..Bulan April bulan yang membuat aku kesedaran. Kesedaran dalam kehidupan ini..Kesedaran dalam kehidupan yang tidak selalu sempurna,tidak selalu indah..kehidupan ibarat laut yang selalu berubah-ubah.Masalah datang satu per satu...Namun aku berharap aku dapat menyelesaikannya.

Dari kisah percintaan aku dengan si dia,sekarang aku sudah mengetahui jawapan dia.Aku sedar,mengapa harus bercinta?sedangkan aku masih mentah.Aku tidak sesepurna seperti yang dia nak.Mungkin aku tidak sepadan dengan seorang puteri yang cantik ibarat Beauty and the Beast..Hahaha..kelakar kan..cinta itu buta,buta di luaran bukan di hati...Si dia ada masalah,masalah yang sukar ditempuhi..Semoga Allah memberi dia ketenangan dan petunjuk...konklusinya kisah cinta aku,sudah hancur...Namun aku tidak mengalirkan air mata aku,malah aku gembira dengan diri aku,aku bersyukur kepadaNya kerana memberi peluang aku untuk merasai perasaan ini.

Dalam masalah lain aku dihadapi lak,aku telah dilantik sebagai seketeriat Majlis Pewakilan Pelajar tetapi itu masih awal aku menjadi.selepas temu duga,aku berjaya dalam peringkat pertama tetapi perinkat kedua suruh para yang dapat tawaran itu pergi Bakti Siswa.. Walaubagaimanapun aku tidak menyertainya,kerana atas aku mempunyai program di University yang melibatkan akademik aku...Aku ingin bagi tau bahawa,bukan aku tidak mempunyai komitmen tetapi aku ada kerja yang lebih penting kerana ini melibatkan masa depan aku..Di sini Aku ingin minta maaf banyak-banyak kepada orang yang menaruh harapan tinggi kepada saya yang ingin menolong mereka..Diharap mereka dapat memahami situasi Aku..

Sekarang fikiran aku bercelaru,bingung..entah apa yang aku harus fikirkan..hurm..uban makin banyak,banyak yang aku fikir..Dari kisah cinta aku dengan "Monyet" dan karier aku sebagai pemimpin..Ya Tuhan,tabahkan hati aku ini,kuatkan semangat aku ni..ampunilah dosa-dosa aku ni...semoga aku dapat mengharungi laut yang bergelora ini dengan tabah dan cekal..


::P/S Exam dah dekat dan masalah yang timbul telah buat aku mengambil keputusan untuk deactivedkan FaceBook aku::

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants