layakkah aku??

Hurm...apa yang berlaku dengan diriku selama seminggu ni,amat ku pedih...tapi aku hanya boleh bersabar dan sabar...sukar untukku memahami seseorang...kawan-kawan aku cakap,hendak memahami orang lain,biar kita memahami diri kita..tetapi diriku amat ku tidak faham..Dulu aku ceria,dulu aku periang,dulu aku berhibur,namun kini,aku lebih suka berdiam diri,aku sukar mengasingkan diri,aku lebih kepada sunyi...layakkah aku memahami yang insan yang aku cintai..pernah kamu memahami aku?pernah kamu terfikir tentang diriku?aku tidak pernah menyalahkan kamu berubah,mungkin masa yang berubah kita..kita semakin tua,semakin tinggi keingginan sesuatu dalam kehidupan kita...

Arrhh...layak kah aku ni bergelar seorang manusia?layakkah aku memohon doa dariNya??Aku berada kebingungan ibarat jalan hidup bercabang dua...nak pilih yang mana satu??Ya Tuhanku,tunjukkan jalan untuk aku...aku memohon dengan kamu...sesungguhnya Kamu mengertahui apa yang aku perlu.....

Apa pun jom layan lagu ni-Andaiku tahu dari Unggu


0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants