Hidup tak sentiasa indah

Siapa kamu nak hukum seseorang?siapa kamu ingin meporak-perandakan hubungan?dan Siapa kamu cuba menghancurkan seseorang hati?

Sebenarnya aku tidak tahu apa yang ingin ku tulis di sini..Dalam keadaan yang tidak sihat,aku tabahkan hati aku cuba mengharungi cabaran ini..Aku tahu aku tidak terdaya apa-apa,kerana aku percaya ini ada hikmah disebaliknya..Semasa aku sihat,aku lalai...semasa aku kaya,aku alpa..semasa aku gembira aku lalai...aku lupa dengan suruhaNya sebagai hamba di dunia..Aku ingat diriku ini aku yang punya..

Ya Tuhanku,tunjukkan aku ke jalan yang benar..aku betul-betul insaf,walaupun KAU hanya tunjuk aku dalam mimpi sahaja,tetapi aku kagum dengan kekuasaanMu Ya Tuhan..KAU bukan sahaja bagi aku cahaya,tetapi bagi aku peluang sekali lagi...Aku tidak tahu kenapa gerak hati aku ini,jiwa aku tidak tenang..Ya Tuhan,tunjukkan jalan yang benar...

Aku betul-betul menyesal atas tindakan aku..aku tidak tahu apa yang aku ingin lakukan....bila bersama dia..ada je masalah...walaupun kecil,aku dibesarkan...aku menyesal...menyesal....maafkan aku ye....harap-harap aku dapat berjumpa dengan kamu insan yang ku sayang kali terakhir...aku betul-betul ingin minta maaf....sekian...

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants