Hurm..

Hehehe...lama tul aku x update blog ni...sorry erk kepada member yang blog walking sini...hehehe...apa pun..sem baru da start..agak sibuk la jugak...minggu pertama sudah lepas...Sem ni agak best bagi aku..harap2 dapat score kaw-kaw punya...hehehe....mudah-mudahan dengan usaha aku dan berkat dariNya....Sem ni aku ingin reformasi diriku....ingin buat lebih baik dari pada sem2 lepas...k la...walaupun sibuk,aku tetap keluar dengan sifu aku-Saufi Ahmad dan Daniel Ak Gello...untuk mengambil gambar2...hehehe...check this out!!


Kalu sesat xtahu la...miahaha


Ni Sifu aku yang ambik-Saufi Ahmad



Pak Cik



Daniel And Me

Sepasang Ibu Bapa sedang lihat anak2nya


1.8G...teka kereta pe??miahaha

::P/S enjoy the snap..hehehe

3 comments:

SyerAgh said...

lawa dowh gambar tu

nicholas chuah said...

Syeragh...hahaha...thanks....

Chibi.Chan said...

wawawa~ beshnye gambar2 adam.. huk3.. wonder bile laa.. chibi leh tembak gitu gak~

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants