N love N

hehehe....From the title i know someone know what i said...hehe...yea..its true(i knw u guys answer)hehehe...

Bermula lah kisah cinta aku dengan dia,mula ke?erm...mungkin kot..hehehe....tp apapun aku tetap sayang dia sampai bila-bila...aku ni nak ckp xada perasaan,ada...tp...susah nak keluarkan perasaan itu...aku cuba sedaya upaya untuk bersama dia..hehe...aku rasa gembira je "bersama" dia..hehehe...best kan sayang...sayang kamu sgt....apapun sudah minggu kedua kita kat sini..tp nak jumpe pon susah sikit..nanti jumpe dia lah..hehe....

kepada syaf,thanks for your advise..i will try my best..hehehe....berubah ke arah kebaikan...hikhik...

erm..xtahu la nak citer sebenar..susah nak express kan diri ni...hehehe....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants