Menulis lagi

Entah kenapa,minggu ni aku giat menulis balik...walaupun dalam keadaan yang tidak mempunyai idea yang banyak,tetapi hati ini terasa untuk menulis...kenapa yea?entoh la...aku cuma ingin rasa,tulis dan tulis,dan tulis je..mungkin itu cara aku untuk meluahkan perasaan aku?

Menulis sebenarnya bukan hobi aku sebenarnya,tetapi cuma untuk berkongsi apa yang ada dalam minda dan otak aku nih...mungkin tidak ramai yang suka menulis...itu terpulang kepada masing-masing...jiwa aku tenang sejak dua tiga hari ini...syukur kepadaNya kerana memberi aku peluang untuk bertenang dalam hidup ini...

Entah,dan kenapa,persoalan makin timbul di akal ku sekarang....hahhaa...sukar untuk mengekprestasikan perasaan ini.Sekarang aku mula fikir keadaan masa depan aku..apa yang aku yang akan aku lakukan selepas aku konvo nanti....

::p/s::xada idea sebenar..miahaha..tp xpelah..cukup untuk sekarang dulu....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants