SMS

Jumaat 15 Oct 2010...hari yang bagi aku untuk merehatkan minda selepas 1minggu berjuang dalam pembelajaran aku...hari ini juga bermakna bagi ku,kerana bukan sahaja negeri aku menang ke atas negeri lain dalam bola sepak,nanum aku terima PESANAN RINGKAS dari seorang guru bekas sekolah tempat aku menuntut ilmu dahulu..

Ye memang amat bermakna bagiku...seorang guru yang pernah ajar aku pelbagai ilmu,kini aku sukar untuk membalas bagi dia,tetapi guru aku tetap berhubungi aku...sedih dan menyesal berbuak-buak di dada ku...sedihnya aku menjalan seorang manusia di dunia ini,kerana aku lupa akan orang yang memberi aku ilmu pengetahuan..

Guru,maafkan anakanda kerana anakanda sibuk dengan pembelajaran kerana hingga sekarang amat jarang kita berhuhung..maaf keatas segala-galanya anakanda ucapkan....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants