Sedih,Sepi,Single

Yo,sorry la geng, sebab lama menyepi..maklumlah banyak kerja assignment nak buat..sampai nak p shooting pon xada masa...hahaha...apapun minta maaf erk yang sudi baca blog atau laman luahan kat sini..

So,apa cerita korang sekarang? sihat ke?hehehe...harap-harap semua sihat sahaja...aku pon xtahu la nak tulis pe kat sini..xada idea lagi nak tulis sebenarnya....nak tulis kisah cinta?kisah tips ambik gambar?atau isu2 semasa?hahaha...k la,aku tulis sal aku..tentang "cinta"hahaha...kalu bab cinta ni memang semua orang suka kan?sape xsuka cinta cintun nih?cuba angkat kaki?hahaha....jgn angkat,aurat ternampak kang...hahahhaa.....

Kisahnya......

Sekian lama jalin hubungan dengan dia*kot ,makin hari makin "sejuk" je hubungan aku dengan dia. Kenapa?entohla...aku selalu setkan diri aku keadaan positif, tak suka dengar-dengar gosip dari kawan-kawan. Ye la kan,kalu nak duk sekali kena saling percayaai..tp AWAS kawan-kawan,kalu terlampau percaya kat dia memang "nahas"kita nanti.Bukan apa,takut last-last ikot orang lain lak,kikis kita sampai habis sara kat orang lain...tp keadaan aku tidak la sampai tahap tu lagi*kot..Hanya tuhan yang tau sahaja.Biarlah aku buat yang terbaik untuk dirinya.

Kadang-kadang aku terfikir,adakah aku ni tengah bercinta sebenarnya?atau hanya aku di fantasi sahaja?makin lama makin aku tak tahu nak jawap..biarkan je?apa pandang korang?

Aku rasa lebih baik aku hidup sendiri,daripada menyusahkan diri aku tentang hubungan ni. Nak cari lain pon,muka xhensem,miskin,xbijak...tp aku bersyukur dengan diri aku sekarang.Aku tau aku buat yang terbaik di dunia ni.xnak sakit hati sape2 lagi.biarlah mereka nak kutuk aku sekali pon,aku yang tau diri aku sebenar. Kalu ada orang tegur di mana silap aku,aku hanya ambik sebagai pengajaran.Dulu aku memang sensitive,senang marah,simpan masalah,kini aku cuba sebaik yang mungkin.betulkan diriku balik...Cinta aku?lepas atau tidak?ikot hati memang nak lepas da..malas da nak fikir apa2...so,jawapnya,single la aku.....haha..xpe2..jodoh xkan kemana betul x?hikhik....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants