Aku tak faham...

Aku tidak faham la dengan perangai awak..serius..bukan apa, awak suruh aku anggap awak kawan,oleh itu aku anggap awak kawan lah.....serius aku anggap awak kawan biasa jer..ibarat kalau aku nak beli barang dgn awak,baru aku cari awak..awak nak apa sebenarnya?? apa yang awak suruh aku buat aku da buat....aku tinggal awak ke?? awak selalu pk mcm tu kan....hahaha...pelik la perangai awak sejak join business....hebat ke?? hahaha..... awak guris/tikam hati aku....aku duk diam jer....aku malas da nak layan....aku rasa bukan aku yang xleh terima...awak yang xleh terima sebenarnya....fikirlah...cakap dah matang....awak nak aku mati baru awak puas hati ke?? hurmm.......aku cuba sedaya upaya jauh dari awak....aku nak hilang perasaan sayang dan cinta yang begitu dalam dan yang awak rosakkan ini...

awak nak buat apa buat lah....aku xlarat nak layan....aku tolong awak dari mula-mula...tetapi apa yang awak anggap kat aku?? aku sayang kepada awak,yea parent awak tak kasi awak berhubung ngan aku...terus awak nak putuskan hubungan aku ngan awak kan...senang jerrr....awak tau sepanjang 3bulan kita bersama yang lalu,aku selalu berdoa supaya kedua ibu bapa kita buka hati untuk terima kita...awak ada buat tak?? hahaha...tak mengapa..aku anggap ni ujian dari Allah swt terhadap kita....awak jadi diri awak,aku jadi diri aku..fair and square kan....ckp tak nak terhutang budi....ada aku minta apa2 balik dari awak?? aku tak pernah nak minta pun....awak p la dengar orang lain ckp daripada dengar cakap aku...dari awal2 lagi kan aku ni bodoh..bodoh cinta awak/sayang awak..... hahaha......awak seminggu aku hidup tanpa awak,aku ley lagi hidup....malah rezeki aku lebih bertambah dari dulu....owh yea,baru aku teringat mungkin awak nak stick ngan aku lagi sbb herbalife ke??hahah..nak jadi aku sebagai testimonia awak??boleh..xkisah....awak buatlah apa yang awak nak buat...yea la..anggap aku ni jahat tinggalkan awak lah..senang....sbb awak jugalah aku tidak berani nak bercinta lagi....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants