Setitis air mataku

mungkin aku tidak layak untuk menulis di sini.Namum begitu,aku terasa sunyi pada malam ini. sudah satu minggu hubungan aku dan dia agak renggang,dan berada posisi agak dingin...maafkan aku...aku tertekan namun aku tidak mahu memberitahu kepada awak,sbb aku akan tahu,yang aku dapat nanti hanya amarah dari awak,aku memerlukan orang memberi aku sokongan..aku tahu awak ingin memberi terbaik kepada aku.  maaf dengan ego aku.....sudah banyak hari aku menitiskan air mata..kerana kasih sayang aku kepada awak tidak pernah luntur,malah makin sayang kepada awak...Awak,awak terlalu indah bagiku..awak,awak terlalu baik bagiku,awak,awak terlalu ambil berat terhadap ku...maafkan aku....kadang-kadang aku terasa ingin meninggalkan dunia ini....aku tertekan...awak,semasa kita mula-mula,tidak selalu gaduh...sejak masing-masing ada kerja,awak makin sibuk dengan kerja awak....mungkin awak kata tidak...tetapi ini yang aku rasa...awak tidak pernah mengalah dengan aku,hanya aku diam dan mengalah dengan awak,sbb aku takut hubungan kita makin renggang...maaf dengan msg aku yang karut,dan bukan-bukan...aku tertekan betul-betul tertekan...awak tahu?? mungkin yea,mungkin tidak...

awak, ingatkan aku andai aku terlupa. Sedarkan aku andai aku terlena. Tunjukkan aku jalan andai aku tersesat. Pimpinlah aku andai aku terjatuh. Terangi aku andai aku kegelapan. Perbetulkan aku andai aku tersilap....maafkan aku....kerana aku menitis airmataku lagi....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants