Aku Bertaubat

Aku hanya manusia biasa
manusia yang hanya ada nafsu
namun begitu,aku bersujud kepada mu
untuk menyucikan diriku ini
Aku diuji dengan pelbagai masalah
sama dengan Nabi Ayub a.w
tapi aku bersabar,bersabar dengan penuh keimanan
Berikan aku masa untuk bertauhid kepadaMu
Berikan aku untuk bertaubat,
Berikan Aku untuk mengerjakan semua Lima Rukun
dan Berikan aku ketenangan hati ini
Ya Betul,aku hanya manusia kerdil,
tak layak untuk berminta,
tapi Aku berusaha berdoa denganMu dengan kerelaan hatiKu ini
Hanya kepadaMu Ya Allah aku bersujud
Aku percaya denganMu Ya Allah..
Masa dah Suntuk,Masa dah pendek
Kau bukan pedekkan masa,tapi Mempercepat Masa..
Aku bertaubat,Aku bertaubat....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants