テンション(tension)

私にとっては、別の緊張日..
を行うには多くの課題に
、ありませんが、私の嫌いこれを行うに必要な試験に直面する必要があります!講義を、なぜ私たちには多くの課題を与える??私は緊張..正..人の大学で勉強は簡単だと考えて、私より、私の学校生活を愛し私は、私の友人ミス先生を欠場...
おかげで、まだ私はこの世界で生きて..私の愛の神、多くの事に直面するよう、感謝の神神

the translation is below..hahaha

(another tension day for me..
to many assignment to do,
need face the exam,need do this ,do that,i hate!!lecture why give so much assignment to us??i so tension..thinking positive..who say study at university is easy,i love my school life better,i miss my teacher,miss my friends...
thanks god still let me alive in this world to face many thing..i love you god,thanks god)

1 comments:

fayaoki said...

woooo..camne ko buat tulisan nihongo nih?nk gak!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants