Apa terbaik sekali??

Hari ni aku balik rumah aku selepas sudah satu bulan lebih di university.Agak merindui rumah aku ni..katil aku,bantal aku,amat ku merinduinya...ye la kan...21 tahun mengikut aku...bila sampai rumah,terasa tenang je...hehehe....internet pun laju je..hahaha...sukanya....

Ye la..selepas penat dalam 2 dua minggu yang agak sibuk dengan jadual yang penuh...teramat tension dalam perjuangan 2minggu tu...tetapi tak pe..sudah selesai dengan tenang..sekarang rehat seketika untuk meneruskan perjuangan...

erm..xada pe2 yang nak tulis da...tu je..apa pun..home sweet home...dan selamat menjalankan ibadah puasa ye....

1 comments:

MF said...

Salam..

Selamat menjalani ibadah puasa.. ^_^

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants