Kepenatan

Pergghh...agak letih menjadi seorang yang amanah dan adil dalam dua kejohanan dalam satu minggu..dari kota bharu ke gua musang...letih tetapi agak terbaek untukku....aku sayang kelab aku dari dulu,kini dan selamanya....ada juga ura-ura yang menyatakan kelab aku adalah haram dan akan tutup..tetapi itu bukan halangan perjuangan seseorang atlit dan sebagai penolong jurulatih...pengalaman aku tidak akan ku sia-siakan....apapun jom layan gambar kat bawah...


Para Referee yang baru dan lama



Daling and Ayahnya...




Junior aku...


Penolong Jurulatih aku yang terbaek!!

p/S....ni dulu aku ley upload..sbb internet mcm ...hahaha.....apapun layan je lah...

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants