Merangkak dulu









hehe..agak sibuk la minggu ni dan minggu depan...minggu ni penuh dengan presentation..minggu depan lak penuh dengan exam..aduii...xpe2..apapun aku masih boleh handle benda ni..hehe...owh yea,walaupun sibuk,aku masih agi ambik gambar..hehehe...bukan pe,tenangkan fikiran yang serabut ni...hehehe...dengan sifu-saufi ahmad yang mendidik aku,aku belajar agi benda baru iaitu mengedit gambar...hehehe....thanks sifu....sifu aku selalu pesan..merangkak dulu..jgn cepat-cepat nak lari...slow-slow dulu,,hehhe


.
.
.
.
.
.


.
.
.

.
.



.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
..
.
.
.


p/s::thanks for sifu saya yang beri tunjuk ajar aku...saufi ahmad...ley utang dulu ka?kakaka

1 comments:

saufiahmad said...

cincai kira 50 ringgit utang dloo x der hal..aku suker gambo ayam tuh n gambo lebah tu..nice pp(PP=post processing)..light trail tuh g carik jejambat n buat la len kali k...
gud luck buddy

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants