Aku benci

semakin hari aku benci...tp aku cuba jauhkan perasaan itu,kerana itu hasutan syaitan..sejauhmana aku benci awak pun,aku masih lagi ada perasaan sayang terhadap awak,tak ada beza pun awak dengan pompuan lain...awak cakap awak hanya kwn,yea memang kawan..tetapi kenapa dulu awak perlu mesra sgt dengan aku?bukankah ini membuat aku rasa lain?hurmm....bodohnya aku kan...ahaks...awak rasa awak tak main perasaan...sbb awak tak duduk tempat aku,mana awak rasa...cubalah duduk tempat aku...tak perlu bicara banyak...hahaha...biasalah kan....nak orang handsome dari aku baik dari aku...aku ni apa sahaja...hahaha...muka fail,study lagi, rezeki tu Alhamdulilah Tuhan bagi aku cukup2 untuk belanja untuk main karier aku...hahahaha.....Aku jarang benci mahluk Allah...tetapi entah kenapa perasaan benci ini terhasil apabila aku fikir pasal awak...hahahaha......hebat syaitan menghasut aku..subahanallah....tak mengapa....biarlah awak,memang la aku tak faham awak sangat kan.....memang pun.....awak dengan calon awak mesti da lama kan...hahaha...dia lebih faham kot...aku ni baru kenal 4bulan jer...hahahaha....buatlah awak nak buat apa....sudah cukup.....aku benci org yang menipu....kalau da ada cakap jer lah masa kita kawan...tak payah nak sorok2...awak cakap awak nak kapel...tetapi bukan dah kapel..beza ok...faham....hahahaha....terpulang lah kepada awak la wak...aku percaya Allah Maha Esa...aku tidak memohon ehsan dari awak...hahaha.....sekian lah awak.....aku hidup lebih bahagia lagi bila aku da tau semua....mcm ni rupanya....judge awak? hahaha....hidup tanpa penilai bukan hidup la awak...Allah bagi akal fikir jer lah..pendapat masing2....ok lah,aku sudah benci awak....dan memang benci.....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants