Di kala malam

Malam yang agak sepi,roomate masing-masing buat kerja..sunyi sepi bilik ini, lalu aku teringat si dia....kenapa aku ingat dia lagi?sedangkan dia tidak pernah memberi aku hari yang baik...ahaks..tak mengapalah...aku hidup dengan sebaik-baiknya..yea,agak kekok walaupun handphone tidak selalu bunyi dan tidak berkepit dengan handphone 24jam....hahaha...tapi aku masih boleh hidup...aku buang segala-galanya apa yang berkaitan dengan dia...hahaha....cinta tidak harus menyesal..kerana ini ujian Allah swt kepada kami untuk menguji kita kepadaNya...sayang,kasih itu adalah perasaan yang sempurna Allah bagi kepada Manusia...namum harus ingat bila terlebih maka syaitan akan mengambil perluang untuk merosakkan dan kita bukan cinta kerana kebaikan org tersebut tetapi hanya nafsu..

hari demi hari,siang menjadi malam,malam menjadi siang,aku bersyukur kepada Allah swt memberi peluang aku hidup dan menjalani seorang umat yang sering lalai ..masyaAllah....nikmatnya tuhan memberi aku ini...memberi aku kenali dunia ini....ok lah..aku ingin tido dan melupakan segala-galanya(mungkin) selamat malam kawan2....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants