Selamat tinggal Cinta

"Cinta..adapun sukar untuk mengertikan, bukan sekadar lafaz,tersembunyi topeng niat merasakannya.kerana wujud cinta sinar,segala kesedihan,mempengaruhi nikmat hidup,bebas berlengu nafsu. Wujud cinta bagaikan tiada wujud,tak kala manusia menyuarakan kesesatan..wajah bertemu wajah,tersembuyi cinta sejati..lebur dalam pelukkan sang kekasih...belajar menghargai di depan kita sebelum terlambat....."

awak memberi memory yang indah kepada aku...aku akan outstation nanti...untuk lanjutkan pemeriksaan badan buat kali terakhir...dan mungkin aku akan operated..aku redha...redha dengan takdir tuhan menetapkan segala-galanya...aku hanya catur di dunia ini...aku nak awak benci aku selamanya...tidak terkongkong dengan segala yang ku beri lagi...jika awak ingin mencari pasangan,carilah yang terbaik untuk dirimu di dunia dan akhirat...aku sedar aku bukan terbaik...aku berdoakan bahagia awak...kalau awak tahu,sebenar aku selalu berdoa untuk awak untuk sentiasa keadaan baik dan teruskan hidup awak serta mencari pasangan hidup awak sendiri...Aku harus pergi..aku pentingkan diri..iyea..ini diriku....selanat tinggal awak....segala milikmu ku simpan di tempat yang tiada orang boleh cerobohi..iaitu hatiku ini.... =) izinkan aku undurkan diriku ini dari hidup awak... "senyum sokmo deh"..."ciuman" pertama awak tidak akan lupakan....

mungkin awak baca tidak akan tersentuh hati awak...mungkin ini aku terakhir menulis di sini.....

"Kita berdoa meminta daripada Allah isteri yang cantik. Kemudiannya kita bernikah tapi isteri kita tidak secantik yang kita idamkan. Kita kata Allah tak makbulkan doa kita. Walhal Allah Maha Mengetahui.. Dia tahu bahawa yang cantik itu tidak baik untuk kita. Dia tahu kita perlukan kebahagiaan, kasih sayang. Dia beri apa yang kita perlukan, bukan apa yang kita mahu..


Usah kau tangisi perpisahan
Aku merasai cinta
Aku kau dia bahagia rasa
Bersatu dalam cinta yang membara
Biar sakit ku kerna cinta
Ternyata untuk yang sempurna

2 comments:

Ella_1288 said...

Aduhai....
asal ni...patah ati....

nicholas chuah said...

errr...cerita lama..but life still need to go on

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants