Life~~

Sebelum masuk,saya mengambil peluang untuk menulis
blog di sini...Sebenar tension,tak boleh tidur,sebab itu
ambil peluang untuk menulis kat sini..
harap2 lepas tulis ni boleh tidur..hikhik
k la...nak cerita ni..baca baik2 erk..hikhik


selepas saya masuk sem2 ni,agak tekanan sikit
berbanding dengan sem lepas..tp saya tetap untuk berusaha
untuk mencapai kerjayaan di sini.
Saya selalu motivate saya sendiri..walaupun susah mcm ne pun
kena teruskan..saya tidak mahu sia-sia masa dekat sini..

apa yang harus buat??life must go on...continue the journey..
saya telah.......dengan seseorang(colum tu tambah2 la sendiri)
entah kenapa hati saya boleh tergerak untuk menyukainya...
hurm..mungkin in persingahan sememtara atau selama-lamanya?
saya ingin bersama dengan dia..boleh kah??apa jawapan dia??
xpelah...ambil masa(chewah motivated sendiri lak)..kahkah...

ramai kawan-kawan saya minta pendapat tentang kehidupan
so,saya cuba la selesai dengan satu per satu(entah kenapa diorang pilih saya)
mungkin saya mudah mendengar,dan mudah memberi nasihat??
terpulang kepada wahai kawan-kawanku hendak dengar atau tidak...
saya sanggup menolong kawan-kawan jika saya terdaya....
kadang-kadang kawan saya terkejut,saya memberi tazkirah(nasihat) kepada diorang

kita hidup di dunia ini ada macam-macam ragam,dari manusia hingga ke diri kita
kita harus bersyukur dengan diri kita yang ada..kita harus buat yang terbaik untuk
kehidupan kita di dunia dan akhirat...indahnya di dunia,dan lagi indah di syurga....subanaAllah..

::p/s kita hanya jadi kita diri kita yang terbaik dalam kehidupan::

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants