Dalam diam-diam

Dalam diam-diam aku mulai "mencintai"mu...aku sayang dengan mu..tetapi apakah daya ku,antara kita sudah tidak sehaluan..Ada kalanya aku termenung mengenang sikapmu,pandainya engkau mengukir janji,Lalu kau memungkiri,sepi kurasa perjalananku,penuh duri rindu sehingga fikiranku tak menentu...Cintaku telah melayang-layang,wajajamu terbayang-bayang di dalam fikiran ku....Orang yang ku sayang selama ini,telah meninggalkan aku selama-lamanya..perit hatiku tidak terkata-kata,Selamat tinggal wahai sayang ku,terima kasih kerana engkau sanggup melukakan hatiku ini....Walaupun berat hatiku sewaktu melepaskanmu,tetapi apa dayaku antara kita dah tak sehaluan....



Ada sesuatu ingin kukatakan,kuharap engkau dapat mengertikan.Selama ini dirimu kusayang walaupun kau tidak percaya.Aku merasa sungguh indah bersamamu tiap waktu kita bermesra... marah dan sayang rajuk dan rindu Walaupun kita pernah merasa terluka dan terkilan
namun hatiku masih menyintaimu sayang..

::P/S Alangkah indah kehidupan ini seandai engkau terus bersamaku,Kiranya aku menyinggung hatimu..Maafkan diriku... sayang::

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants