Lack of confident

Entah kenapa,jam sudah menunjuk 5pagi,aku tetap tidak boleh tidur dengan lena..mungkin aku terasa risau dengan exam nanti.Ini pertama kali aku berasa bergitu debar dan teramat 'Down"mungkin syaitan menghasut...hati ingin call mak,tetapi takut mengganggu dia...amat rindu keluarga..Hidup di kampus tidak seindah dengan cikgu-cikgu aku yang cakap dulu.

Kenapa rasa tertekan?adakah aku belum bersedia?yea mungkin,atau tidak macam ada sesuatu yang sembunyi dalam sudut hati aku ni...aku rasa pelik...Aku rindu dengan Girlfriends aku,walaupun kita sekampus,tetapi jarang berjumpa.tapi aku faham keadaan dia,dia juga sama dengan aku.aku gembira walaupun td sekejap je sempat mesej dia dan luahkan masalah aku.THANKS DEAR...

Entah,Entah dan Entah...seksa perasaan mcm nih.....aku harus bangkit,bangkit untuk melawan perasaan ini..Aku tahu aku boleh melakukannya..Ya Tuhanku,kuatkan semangatku supaya aku dapat menghadapi cabaran yang akan datang ini.Tenangkan hatiku Ya Tuhan...aku tidak dapat meminta tolong selain dariMU....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants