Pelangi Petang

Dari semester satu aku kenal dia di kuliah "Management"walaupun kita hanya jumpa tetapi tidak pernah bercakap..Aku agak kagum dia semasa dia membuat perbentangan.Dari cakap-cakap gila..hahaha...Dia bukan sahaja pandai bercakap tetapi pasal ambil gambar,memang terbaik

Semasa aku semester kedua aku beli DSLR dan berguru dan meminta pandangan dengan dia cara-cara untuk mengambil gambar.Dari sana aku mengenali DSLR,Aperture,Shutter Speed dan lain-lain.Dia selalu bercakap"Merangkak dulu,Jalan,baru lari"Ayat yang selalu keluar itu sering menjadi peringatan aku..kata-kata tersebut juga bawa dalam kehidupan aku juga...

Kini aku sudah boleh berdiri,tetapi aku tidak berani untuk mengambil gambar sorang-sorang.Dia bagi nasihat lagi "berdikari"itu kunci seterusnya.Dengan itu lahirlah keberanian aku untuk mengambil gambar.Tidak kira di mana aku,kamera tetap di hatiku di samping ku(aweks xbuat lak mcm ni)hahahha..

Da da..aku xnak puji dia lagi...hahaha....sejauhmana dia berada dia tetap SIFU aku,walaupun mulutnya laser,sharp shooter..aku juga menghormat dia sebagai orang memberi ilmu...sekian...layan gambar kat bawah lak...


Ni la Sifu aku...hahahahah...macho x?ahaha
.
.
.
.
.
.
Raja,Dato,Sifu...take care...huhuhu
.
.
.
.
.

Apa moti diorang buat mcm ni?hahahaha
.
.
.
.
.
Indahnya Alam,Sang Pencipta

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants