Air mata

Sudah dua hari dia tidak membalas mesej saya...saya tidak tahu apa kesalahan yang saya telah buat...hari ni,saya terdengar music dari laptop saya-Baik baik sayang, air mata saya terus keluar..memang tidak wajar seorang lelaki mengeluarkan air mata. tapi perasaan saya tidak boleh dikawal...saya hanya tidak pernah minta apa-apa darinya...hanya satu yang saya harap,cuma tidak mahu dia melayan saya sedemikian...saya sudah perit dengan keadaan macam ni...apa yang salah tidak tahu punca,dan tidak ingin bagi tahu..walaupun minda saya sentiasa berada tahap positive,tapi kadang-kadang kita masih sukar mengawal..ya tuhanku,lapangkan dada aku ni,tenangkan hati aku ni...jauh kan diriku dari syaitan....saya cuma mengharap kamu dapat membalas pesanan ringkas tu je....jaga diri baik-baik...

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants