Sayunya Malam...

2pm 8 January,
Entah malam ni tiba-tiba rasa sayu dan sedih.Perasaan sememang tidak boleh dihalang.Saya tiba-tiba terfikir masa dulu dalam tahun lepas,terdapat kenangan yang indah dan kenangan sedih yang susah dilupakan.Walaupun semua telah menjadi hikayat atau sejarah dalam hidup saya,ia tetap menjadi iktibar bagi saya..saya tahu ini ialah ujian dariNya...

Dalam masa sama,tiba-tiba saya dengar lagu dimainkan oleh Mp3 saya..lagu yang membuat aku lebih sayu. Dan masa sekarang saya sayang seorang gadis..dia selalu sibuk tp tetap bersama saya..walaupun dia anggap saya sebagai "kawan" tp saya tetap sayang dia...harap-harap dia selalu gembira dengan orang pilihan hatinya...Jika memang diri ku bukan menjadi pilihannya,dan mungkin ini takdir tidak boleh bersama dengannya...

Dan disini saya ini bagi tau dia: Haruslah dia tahu,saya mencintainya,kerana saya yakin,cinta ini hanya miliknya....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants