Sebenarnya

Entah apa yang saya nak luah kan kat sini...semakin hari semakin gelap dunia saya...tidak ramai yang tahu akan diriku malah kawan sebilik saya...Walaupun diri luar saya nampak ceria,tapi hakikatnya saya dalam keadaan yang hampir kegelapan hati....apa yang harus buat?? cari teman hidup pun buat tak tahu je...cari kawan lagilah..masing-masing sibuk...bila diorang ada masalah,cari kita...tp semasa saya masalah,semua lari...saya tak kisah akan sikap diorang...saya tahu akan balasan yang akan terima...Tuhan maha adil dan maha pengasih...saya tidak mengharap apa-apa dari kawan-kawan saya,mahupun teman hidup saya...entah saya yang ingin saya tulis sini...

Dear, i love u much...really love u much dear....tetapi saya sudah tahu akan jawapanmu....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants