Cinta?

Saya berusaha menggubah diriku untuk diriku kepada yang lebih terbaik dalam kehidupan di dunia.Saya sedar yang saya hanya manusia yang kerdil di dunia ini.Oleh itu,saya berusaha balik ke pangkal jalan yang memberi saya lebih baik dalam kehidupan..

Cintakan manusia itu tidak mewujudkan kebahagiaan yang abadi untuk seseorang insan, kerana ia tidak kekal.Cintakan manusia seringkali membuatkan seorang itu gagal, kecewa, menderita dan terseksa. Oleh itu tidak ada suatu cinta pun yang dapat membuahkan kebahagiaan dankenikmatan yang kekal abadi kecuali cinta kepada Pencipta manusia sendiri."

::P/S:dipetik dan diubah suai daripada kotakhati-lunia.blogspot.com

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants