hidupku

Sekian lama saya menyepi,akhirnya saya kembali untuk menulis blog disini...Maaf kepada pembaca-pembaca saya sebab sudah lama saya tidak meng"update"kan laman blog ini...

Sejak keberlakangan ini,saya agak sibuk disebabkan exam sudah nak dekat,so kena lebih gigih lagi untuk mencapai keputusan yang lebih cemerlang.Dalam minggu lepas,saya juga sibuk dengan pemilihan Majlis Pewakilan Pelajar(MPP) yang juga memberi kesan saya untuk meng"update"kan blog..

Sepanjang pemilihan itu,banyak perkara yang saya dapat diperlajari di dalam university ini.Walaupun saya kalah dalam pemilihan,saya tetap akan berdiri teguh untuk menolong kawan-kawan saya yang ada masalah di sini.

Dalam pada itu juga,saya juga menghadiahkan sepasang"hamster" kepada seorang insan yang saya kasihi.Dia amat sukai dan gembira..hehe....Saya juga keluar:"outting" ke pusat bandar untuk mengambil gambar dengan abang-abang senior dan saya memperoleh banyak tunjuk ajar dari sifu saya..thanks my sifu...

k la..kepada member-member yang akan menduduki peperiksaan minggu ni,good luck..wish u guys all the best...

::Sebenar banyak agi citer nak bagi tau...tp malas nak menaip takut kejang otot kat tangan::

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants