CInta terakhirku


Sekian lama aku bersendirian tiba-tiba aku aku terlihat seorang gadis..wajahnya telah mengalihkan duniaku...pesona indah wajah dia mampu mengalihkan duniaku, tak henti membayangkan dia kerana terganggu oleh kecantikan dia...tujuh hari dalam seminggu,hidup penuh warna ku cuba mendekati dia untuk memberi tanda cinta kepada dia..
Engkau wanita tercantik ku yang pernah ku temukan,wajahmu mengalihkan duniaku...aku sayang pada mu..dapatkah kau rasa ku ingin bersama dengan mu??aku ingin cuba gembirakan kamu.. sebelumnya tak ada yang mampu mengajakku untuk bertahan di kala sedih....
Sebelumnya ku ikat hatiku hanya untuk aku seorang sekarang kau di sini hilang rasanya semua bimbang tangis kesepian...kau buat aku bertanya?kau buat aku mencari tentang rasa ini....
Aku tak mengerti akankah sama jadinya....bila bukan kamu lalu senyummu menyedarkanku
kau cinta terakhirku........

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants